Powered By Blogger

miercuri, 29 iunie 2011

Reci fiori



Sunt cuprins de reci fiori
Alerg printre copaci
Incerc sa te opresc sa ma dobori
Dar zambetul tau este rece, tu taci…
Te strig, te implor sa te opresti
La aceasta suferinta sa apesi pe stop.
Dar iti place sa te mandresti
Sa ma dobori, sa ma distrugi ca un potop
Unde am gresit, ma intreb oare?
Ce ti-am facut
De ma urasti atat de tare?
Tot ce am vrut a fost o clipa aparte
In care sa-mi spui
Ca putem trece mai departe
Nu incerc sa ma ascund
Sunt chiar foarte aproape
Dar tu nu ma vezi, incerc sa te patrund
Sa ajung pana la a ta inima
Sunt flamand
Mi-e pofta de acel sentiment ceresc
De acel lucru
Pe care-l credeam un dar regesc
Ai uitat de toate astea cand m-ai lasat balta
Ai plecat fara motiv
N-am auzit nicio soapta.
Apoi, dupa putin timp mi-am dat seama de motiv
Eram prea rau, erai prea buna,
Ma credeai inofensiv…



                            Semnat Anonim

4 comentarii:

  1. Waw! Frumos...si trist:(
    "Apoi, dupa putin timp mi-am dat seama de motiv
    Eram prea rau, erai prea buna,
    Ma credeai inofensiv…"
    Devine prea adevarat uneori...

    RăspundețiȘtergere
  2. da, uneori devine adevarat, dar nu ai ce face...

    RăspundețiȘtergere