miercuri, 2 februarie 2011

O noua zi...

A aparut o picatura de ploaie pe obrazul tau
Inima mi se strangea in piept din ce in ce mai rau.
Am ramas blocat, nu stiam ce sa iti spun
Orice as fi zis, n-ar fi fost destul de bun…
Nu stiam cum sa te ajut, desi ma intristai ingrozitor.
N-am scos niciun cuvant, te-am privit staruitor.
Lacrima era tot acolo, sub ochiul tau fermecator
Dar stiam ca mintea nu-ti era acolo, parea ceva provocator.
Ma rugam sa-mi vina pe buze acele cuvinte linistitoare
Dar n-au aparut, tu tot priveai rabdatoare.
Ti-am spus sa termini, ca totul va fi bine
Te-ai intors incet, si ai zambit la mine.
Era un zambet fals, ce ascundea intristare
Nu il credeam, in momentul ala erai prea visatoare.
Mai tarziu in seara m-am gandit la tine
Vroiam sa stiu cum te simti, rau sau bine?
Maine va fi altfel, linisteste-te
Acum nu mai fi trista, tristetea e obositoare…
                                                Odihneste-te!


Semnat Anonim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu