miercuri, 2 februarie 2011

Fara rost.

Sunt singur pe strazile pustii
Afara ploua neincetat
Mi-e frig si-mi sta capul la prostii
Am incercat sa uit, dar nu s-a intamplat
Ma doare burta de foame
N-am mai mancat de doua zile
Port aceeasi tenesi jegosi de un an
Ma invart prin cartier fara niciun ban
Am trecut prin fata casei tale sa-mi aduc aminte
De cum era inainte, cand ne vorbeam fara cuvinte
Dar lumina era stinsa,
Cand am vazut-o asa, mi-am inchipuit ca dormi
In patul tau, sau al altuia
Plec capul usor si merg tot inainte
Nu stiu cand ma voi opri,
Sper sa ma tii minte
Ca sunt acel singuratic fara niciun rost
Umblu noaptea pe strazile pustii
Dar niciodata sa nu crezi ca-s prost
Nu mai am nimic de cand ai plecat
Sufletul mi-e gol, pana si portofelul e uscat
Sunt imbracat prea subtire pentru aceasta vreme
Ploua rece afara, iar inima mea geme
Am fost dat afara din casa,
Aveam prea multe probleme
Dar ma simt liber acum
Sunt doar eu si restul lumii
Nu ma intereseaza ce vorbesc unii
Cand ma vad la colt de strada cum ma uit la ei
Pentru ca au totul, iar eu cersesc pentru cativa lei
Ploaia se potolise, dar a inceput iar
Vantul bate cu putere, nu vreau sa mai am habar
Merg incet, incet, cu intunericul in fata
Ma vad nemuritor, cand defapt am murit in aceasta viata
Ma adapostesc sub o prelata rupta
Am pietre in adidasi, iar bluza imi este uda.
Imi este frig si simt ca ma sting usor
Ma intreb cum va fi maine, viitorul e prea costisitor…
Stiu ca sunt si altii in situatia mea,
Dar ei nu au trait ca mine
Eu am avut de toate si n-am stiut sa le apreciez cu bine
Dar ma bucur ca am pierdut,
Viata mi-a oferit un alt drum de batut
Eram milionar, acum sunt un amarat banal…
Vechii prieteni nici nu ma privesc in ochi
Se feresc, mereu ma ocolesc.



Semnat Anonim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu